3 Ocak 2014 Cuma

İÇDAŞ HAKKINDA LAF SÖYLEMEK Mİ?SİZ GÖRÜRSÜNÜZ BAK!


Çanakkale genelini bilmem ama Deli Ziya olarak ben 2014 yılına hiç de iyi girmedim.
Ne güzel keyfim vardı?
Açmıştım rakıyı, mezeler sağlam, fonda sanat müziği, beynimde (varsa tabiki) 2013 değerlendirmesi…
Gideyim diğer odaya da ‘deli deli’ yazılar yazan Memleket sitesine bir bakayım dedim. Ardından Facebook’a da bi bakayım dedim.
 Bakmaz olaydım…

Bütün keyfim kaçtı… 2014’derin üzüntüler içinde girdim…
Sen tut çevremizin 13 ödüllü kuruluşu İÇDAŞ’a ver veriştir. Sanalda videolar paylaş… Yok bacasından duman çıkıyormuş, yok denize asit salıyormuş…
Ne yalanlar bunlar ya…
Yok mavi bayrak verilsinmiş…
Verilsin tabeee…
Sana ne oluyor ?
 Plajda açar, termikte…
Yatırımcı olmasa aç kalırsınız unutmayın…
Ben deliyim, meliyim ama size bir tavsiyede  bulunayım…
Elinizde kanıt olmadan uğraşmayın böyle bölgemizin nazar boncuklu kuruluşu ile. O videolar kanıt olamaz. Baca bacaya benzer bi kere… Denizde denize benzer…
Bilmem anlatabildim mi?
Bir de canlı örnek vereyim, İÇDAŞ hakkında çıkan haberi başka bir yerden alıp yayınladı diye www.canakkalememleket.com sitesine 2 ayrı dava açıldı. Biri ceza davası Biga’da, diğeri İstanbul’dan marka davası. 10 bin lira tazminat isteniyor… Cemal Oral ayıkla princin taşını aslanım…
Deli Ziya derki; “ Suçu olan çeksin… Öyle site sahibi gazeteci filan anlamazlar aslanım öde bakalım cezayı da gör… Beter ol… Sürüm sürüm sürün inşallah. Sen misin 13 ödüllü İçdaş’a dil uzatan”
Hem siz son toplantıya gelmediniz. Ne dedi İÇDAŞ’ın yetkillisi Sayın Suat Karataş,“ Denizlerimizin asıl sahibi balıklar”…
Bak çok büyük felsefik derinliği olan bir anlatım bu…
Suat beyin haftaya “Havamızın asıl sahibi ve toprağımızın asıl sahibi” konularını anlatacağı öne sürülüyor.
Bana ‘Deli Ziya’ diyenler utansın…

“Söyle bakalım  Memleket”…
 İÇDAŞ’ın haber bültenlerini de servis etmiyorlar demi artık sana… Çanakkale Evindeki toplantıya da çağırmıyorlar… Oh canıma değsin işte…  Küstü bi kerem Şehnaz hanım sana. Tüm gazeteleri çağırcak seni çağırmıcak…

Sonuç; böyle şeyler yapmayın değerli çevreci arkadaşlarım…

Ayıp oluyooooo 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder